FANDOM

"Etter Alle Disse Årene" (originaltittel: "After All These Years") er tittelen på den første episoden av Bok 4: 
Fil:Conquering the State of Yi.png
Balanse av Legenden om Korra, og den førtiende episoden av hele serien. Episoden ble sendt for første gang på Nickelodeon i USA den 28. november 2014.

Sammendrag Rediger

På de tre årene etter Opprøret til den Røde Lotus, har Republikkbyen kommet til enighet med åndene som bor i metropolen, Kuvira og Baatar Jr. har, sammen med deres støttespillere, reist rundt i Jordkongedømmet som et forsøk på å gjenforene det under hennes militære regler, og Luftstammen assisterer dem når det trengs. I 174 AG, hjalp Asami Sato til å modernisere Sentrastasjonen og Prins Wu er preparert til å innta den ledige Jordkongedømmetronen med Mako som sin livvakt. 

Samtidig, stopper Kai og Opal et ran i den store delstaten Yi, selv om de ikke klarer å gjenopprette byens forsyningslinjer, noe som ikke gir guvernøren noe annet valg enn å godta Kuviras betingelser for hjelp og overrekke staten over til hennes kommando.

Korra ble satt til å gjenforenes med Team Avatar i Republikkbyen, men har reist alene de siste seks månedene og skjult sin identitet som Avataren.

Tilfeldig wiki